Återfallsvägran

Jag låtsas att jag inte skriver det här, men jag är verkligen onormalt trött!! Varför!? Jag är så trött att det typ snurrar och är jobbigt att hålla ögonen öppna, svårt att fokusera blicken. Och de senaste dagarna har jag vaknat med alldeles uppsvullna ögonlock (ödem), sådär som jag gjorde hela tiden för typ två år sedan. Och jag kan dra ut mer o mer slemtrådar ur ögonen. Och eksemet är värre. Kanske är det något mer jag slutat tåla? Hoppas, vad som helst men inte borrelia! 
 
Sen jag slutade med antibiotikan så har, konstigt nog, min mage pajat. Den är orolig, bubblig och jag är lös i magen (brukar jag aaldrig vara det). Och jag har blivit så stel i hela kroppen, som om lederna går lågsamt och nästan stannar av helt, som om de behöver smörjas. Dessutom domnar amrarna och benen bort för minsta lilla igen, jag har fått tillbaka muskelrycknimgarna och mitt hjärta slår titt som tätt tokigt och så har jag mycket mer huvudvärk. Min själ gråter! Fyfy fy, jag ska blunda för det här tills jag kommer hem från fuerteventura (dit jag och mamma ska åka om en vecka, oj vad skönt att få komma iväg till värmen!). Hoppas av hela mitt hjärta att det här är en stressreaktion av något slag och inte borrelian. SNÄLLA!  Jag har än så länge kvar min positiva energi och livsglädje som jag fått det senaste året när jag fått må så bra! Underbart! Är så rädd att förlora det. Jag älskar att orka vara social och hänga med i samtalen, inte känna mig trög, och att ha energi att fokusera på det som är positivt. Det är det bästa; energi! Jag tänker låtsas att jag fortfarande har det. Förhoppningsvis har jag bara fått en konstig flashback och lider av den alldeles samhällsvanliga vintertröttheten - som går att botas med en kanarieöresa!!! Håll alla tummar och tår <3
Trackback
RSS 2.0