Våga chansa


Jag klarade min anatomitenta! :D

Jag var jätteosäker på om jag ens skulle gå dit eftersom jag inte pluggat mer än typ två timmar dagen innan då jag prioriterade att plugga till den andra tentan istället. Den här tentan var muntlig så det kändes så dumt att bara sitta där och säga "jag vet inte", så pinsamt, därför funderade jag på att strunta i det. Men jag försökte sätta mig över att det skulle vara pinsamt och vågade chansa - och tror ni inte att jag hade så tur med frågorna att jag klarade det! :D 

Lärdom: om man vågar sätta sig över att något skulle vara pinsamt så vinner man mycket på det, woho, min belöning blev att jag klarade tentan! Bra belöning. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0