Dropp dropp

Nu sitter jag på mottagningen och droppar. Dripp dropp. Tre timmar! Det är lång tid, och jag känner mig yr och hemskt trött. Skulle lätt kunna sova de här tre timmarna, men jag har träffat en annan droppare så vi pratar, det är trevligt. Det visade sig att hon också har spyfobi! Vilket sammanträffande, både borrelia och spyfobi. 
Vi är fler än man tror, av båda sorterna ;)

Oj vad man blir hungrig av det här droppet!
Mat, mat, mat, men jag vågar inte riktigt äta samtidigt eftersom min fobihjärna försöker få mig att tro att magen kanske reagerar då, ifall jag får dropp samtidigt som jag käkar. Dumma fobitankar, jag vet ju att de inte är logiska, men ändå lyssnar jag på dem...
Nej nu ska jag vara social igen. Bye bye :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0