levande död

 
 
Min pojkvän snackar om att göra slut.. jag känner mig levande död.Gör han slut tar mitt liv slut - då hoppar jag av utbildningen och flyttar hem (vågar inte bo här så långt bort från mina föräldrar utan någon jag litar på helt som jag vet skulle ställa upp om jag blev magsjuk) och har inget kvar att leva för. FÖRBANNADE SJUKDOMAR, de tar ALLT som betyder något för mig!!!!! 
Mitt liv är kaos kaos kaos, jag har ingenting som är stabilt, ingen trygghet, allt är bara ovisst och jag mår värre än skit. Vet inte vad jag ska ta mig till, jag går sönder, mitt liv faller i bitar, små små, så att jag inte vet hur jag någonsin ska få ihop det igen. Kaos. hur blev det såhär.... rädda mig

Kommentarer
Postat av: Läsare

Kämpa på! Hur det än går så blir det bättre, så småningom, jag lovar!

Styrkekramar!

Svar: Tack så mycket för det<3 Kram!
Alicia (alias)

2012-12-05 @ 19:39:57
Postat av: Anonym

Hur det än känns så finns det ingenting som kan ta dig bort från Guds kärlek.

Svar: Tack så mycket för de orden! <3
Alicia (alias)

2012-12-18 @ 22:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0