Ännu en metod

 
Frekvensbehandling - kan det hjälpa?
Bara för att man inte förstår det, så betyder det inte att det är något fuffens.

Jag förstår inte hur antibiotikan verkar, men den fungerar. Så tänk om det här skulle fungera?
 
Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Det är kaos i huvudet, det har slagit slint. Allt gör mig stressad, minsta lilla grej, för jag kan inte hålla någon ordning på grejerna uppe i hjärnkontoret. Och alla smågrejer som ligger utspridda lite här och var där uppe känns som stora kaotiska skräpberg som jag inte orkar ta tag i att rensa ut. 

Just nu känner jag mig verkligen nedslagen, deppig, irriterad, trött, förvirrad, förtvivlad, stressad, ledsen och jag ser ingen ände på det här. Jag är så förbannat trött på att må kasst, och på alla sjukhusbesök/vårdcentralsbesök som inte leder någonstans. Jag vill bara lägga mig ner och sova bort alltihop, fly, för jag orkar inte tänka på det. 

Nu är jag så trött på att må såhär så jag känner att jag lika gärna kan testa lite allt möjligt för att se ifall det hjälper, så nu har jag bokat tid till en jagvetintevad för frekvensbehandling! Mot borrelian. Nu skolen di döden dö, och jag hoppas att deras död inte ger mig någon herxreaktion (kroppen reagerar för att det blir en sådan belastning att avgifta den då många borreliabakterier dör på en gång) för deras liv har orsakat mig tillräckligt med konstiga reaktioner tycker jag. 
Jag har ingen aning om hur en sådan här frekvensbehandling fungerar, det blir lite spännande att se, eller om den fungerar, det blir ännu mer spännande att se. Jag hoppas, men är inte överdrivet övertygad om vi säger så. Men, som sagt, vad som helst som kan hjälpa (bara jag inte spyr av det!! Är livrädd för att få herx, börja må illa och spy... alltid den där fobin), vem vet, kanske känner jag mig mycket bättre och får mer energi till att kämpa mig upp den sista biten också? Jag hoppas verkligen.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0