Att sova är skönt


Jag är galen som inte har gått och lagt mig än. Idag var jag så trött så att jag verkligen trodde att jag skulle somna ståendes på jobbet! Fick anstränga mig något otroligt för att hålla mig vaken (åh, det ska bli underbart att sova nu, som jag har längtat efter det idag). Skönt med helg, fast det blir ingen lugn helg för min del. I morgon är det 40-årsfirande, och på söndag åker jag iväg... det vill säga jag måste packa, haha, ni som följer min blogg kanske har märkt att det INTE direkt är min favoritsysselsättning ;)

Hade egentligen tänkt skriva ett längre inlägg, men mina ögon går i kors och jag är helt enkelt för trött för att kunna tänka, så bäst att jag säger god natt innan jag börjar svammla på om massa obegripliga saker...

God natt!


Kommentarer
Postat av: Lite psycho

Ha så kul på 40-årskalaset! Själv ska jag på 60-årskalas imorn, med sambons släkt för första gången. Haha, skräck! :)

Sov gott!

2011-07-02 @ 03:10:59
URL: http://litepsycho.blogg.se/
Postat av: Fröken Hulda

Jag ska på loppis - om jag orkar

Somnar sent å vaknar okristligt tidigt :(

2011-07-02 @ 06:49:29
URL: http://frokenhuldastankar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0