trött och chockad

 

Oj hjälp. Nu är jag så trött att jag knappt kan tänka. Ni vet, sådär så att det känns som om hela hjärnan är full av mossa och hjärnkontorsnissarna måste använda häcksax för att ta sig fram. Därför tar det här inlägget väldigt lång tid att skriva. Fast det märker ju inte ni såklart.

Jag, min lillebrorsa, pappa och min pojkvän (som vi råkade hitta på centralstationen) har precis kommit hem från en familj som vi varit hos hela eftermiddagen och kvällen. Det var trevligt, vi spelade spel och åt risgrynsgröt. Mindre trevligt var att den där mögelosten verkar förfölja mig! Den hade teleporterat sig hela vägen hem till dem och förstörde min matro. Men som väl var har panikattackerna hållit sig undan idag i alla fall, skönt. Men istället har jag lidit av hicka från och till hela dagen (tänk att det alltid ska vara något).

Nu är jag som sagt så trött att jag glömt vad jag heter, och att jag redan skrivit massa om att jag är trött, men en sak vet jag, och det är att jag blev helt chockad när jag loggade in på bloggen och kollade min statistik. 135 personer, okej då 134 personer (jag räknas inte som en person) har svängt förbi min blogg idag! Åkte alla vilse eller? Nej men jag blev bara så förvånad, och jätteglad, wow vad trevligt :D Ser ni hur statistikbacken gick spikrakt upp idag?
Men det bästa med det var nog att jag fått kommentarer från folk som har panikångest som skiver att de är glada för att de hittat min blogg och för att jag skriver om de här problemen. Jag blir så otroligt glad för att jag kan göra någon glad med min blogg så jag var bara tvungen att uttrycka min glädje över det. Tack för ordet!





Hihi, titta, titta (den där lilla gula saken var jag när jag fick se statistiken).


Hahaha, vet ni vad min pojkvän sa när jag berättade att jag hade 135 som kollat in på min blogg idag? "Nice. det kanske är dags för dig att döpa om dig till bella, så att du kan bli brunettbella". Njaa, jag tror att jag dissar det förslaget faktiskt :)

Nej nu ska jag faktiskt ta och börja gå till sängs (det tar som sagt en del tid när man ska smörja in sig och hit och dit och ibland smörjer in sig med fel kräm hehe). God natt, hoppas ni redan ligger och sover sött :)


Ps. När jag läste vad jag skrivit som rubrik så läste jag "trött och choklad", det är nog verkligen dags att sova!



Kommentarer
Postat av: Cajsa

ska sova nu. natt natt sötnos!

2011-01-07 @ 01:39:15
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Yasmine

Vad händer i helgen då?

2011-01-07 @ 01:44:17
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/
Postat av: lindshe-svart bälte i shopping!-

jag lider också av panikångestattacker.. trodde jag var den enda! fett värd blogg att följa :D kommer nog verkligen att känna igen mig ;D

2011-01-07 @ 09:05:07
URL: http://lindshe.blogg.se/
Postat av: Matilda

Grattis! Klart man blir glad när statistiken skjuter i höjden!

2011-01-07 @ 09:22:59
URL: http://attlevamedfobi.blogg.se/
Postat av: simone

haha vad söt bild :D

2011-01-07 @ 12:50:26
URL: http://fattybom.se
Postat av: Gustavzahra

Greetings. This site is so full of information

2011-07-14 @ 10:36:36
URL: http://gustavzahra.blognd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0