Dags för bröllop igen



På söndag ska jag på mitt tredje bröllop,
alla har varit den här sommaren.

I morgon ska jag åka bil i fyra-fem timmar eftersom jag ska på bröllop på söndag! Det ska bli skoj att se min kompis gifta sig, men allt runtomkring är så hemskt omständigt för mig just nu så jag orkar inte riktigt, kan inte slappna av. Klockan är halv tre och jag försöker slå in presenten! Jag har inte varit på topp idag om man säger så, därför har det inte blivit av att jag gjort allt det där som jag borde gjort tidigare. Så, nu får jag sitta uppe och fixa det, halvt död och halvt sovande.
Det kommer bli en ganska jobbig bilresa för mig eftersom jag ska åka med en som brukar må illa i bilen! Även om jag vet att hon då mår illa av en anledning som inte alls smittar så hjälper inte det - för TÄNK OM det ändå inte är åksjuka utan magsjuka (hon är en av dem som bor med min kompis vars lillasyster var magsjuk...). Dessutom så är jag skiträdd för att se någon spy över huvud taget, känna lukten, höra ljudet, ja allt, så därför är jag rädd att hon ska må så illa att hon faktiskt spyr, i våran bil!
Men, förhoppningsvis och antagligen går det bra, och blir ett fint bröllop! Jag har fixat massa grejer den här veckan så jag fixar det här också :)



Kommentarer
Postat av: Josefine

Hoppas det blir ett fint bröllop och att bilresan går bra.



Svar: Ja, verkligen, halkan var kul :) Kom mitt mejl fram föresten, som jag skickade? :)

2011-08-27 @ 17:21:59
URL: http://josseskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0