Svammel

 
Jag klarar inte ens att blogga längre. Vill så gärna skriva. Men allting låser sig och jag håller på att explodera. Vet verkligen inte vad jag ska ta mig till, det kliar kliar kliar, det är allt som finns i min hjärna o kropp just nu. Kli. Det är tortyr. Så att jag bara vill dö, ser inget slut på det här. Får inte sova om nätterna, i förrgår sov jag 1,5 h och tragglade mig iväg till skolan efter det. Nu fungerar det inte längre, idag kom jag inte iväg till skolan. Bara ligger på soffan, orkar med nöd och näppe kolla på webbTV. Var hos en hudläkare igår, akuttid, och fick utskrivet en svampmedicin som jag ska testa, och andra krämer och skit. Har så lite hopp kvar nu så snart tynar jag bort. Om jag iaf orkade skriva, har så mycket jag skulle vilja skriva om här på bloggen, men det känns övermäktigt - det skulle bara bli som det här inlägget, massa svammel. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0