vågar ingenting


Jag vågar knappt röra på mig.
Är vrålhungrig, men vågar inte äta.
Är kissnödig, men vågar inte gå på toaletten.
Det gör saken mycket bättre, eller hur?
Atagligen därför jag har jätteont i huvudet och i magen, men jag inbillar mig såklart att det är för att jag bär på magsjuka som när som helst kommer bryta ut.
Fy vad jag hatar det här, är verkligen skiträdd.

Verkligen tur att en av tjejerna jag bor med var "ledig" idag! Annars vet jag inte vad jag hade tagit mig till. Men nu ska hon åka iväg ett tag och jag håller på att gå i taket av rädsla. Vågar inte vara ensam här, men samtidigt vågar jag ju inte gå ut heller - för tänk om jag skulle vara magsjuk och vara på något random ställe när jag var tvungen att spy! Det snurrar i huvudet på mig av oro. Vad ska jag ta mig till?


Kommentarer
Postat av: A Meths

Sötnos då! åh va jag önskar att jag kunde rädda dig från allt, hjälpa dig lite och trolla!

Håll ut, du fixar det,

det är bara en sak du måste gå igenom, för att bli starkare och våga mer!

håll ut<3

2011-03-02 @ 16:18:31
URL: http://meths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0