Bra läkare


I förrgår fick jag faktiskt ett brev ifrån gynekologen som upptäckte cystan och sedan opererade mig. Han sa att han försökt nå mig (va? hur kan jag ha missat det?) men inte fått tag på mig så därför skickade han ett brev. Snällt av honom att anstränga sig så tycker jag! Han ville höra hur det var med mig, hur det hade gått efter operationen och meddela att mina svar från undersökningen av cystan var färdiga och att de bara hittade vanlig cystevävnad. Ingen cancer eller annat spökeri där. Härligt det. Sen skrev han också att jag gärna fick höra av mig om jag hade några fler frågor eller så. Skönt att det faktiskt finns en del bra läkare också! :)


Kommentarer
Postat av: Matilda

Vad härligt att han bryr sig!

2011-06-22 @ 11:00:01
URL: http://attlevamedfobi.blogg.se/
Postat av: Fröken Hulda

Tittar bara in för att jag hittade dig på en annan blogg där det framkom att du har spyfobi - PRECIS SOM JAG! Ytterligare en emetofob alltså. Vilket jävla skit det är. Du är (tyvärr) heller inte ensam om ångest/panikångest. Här utkämpas världskrig mot Herr Ångest dagligen. Han är skapligt trög å fattar inte att han faktiskt inte är välkommen hit!



Kram

2011-06-22 @ 15:28:32
URL: http://frokenhuldastankar.blogspot.com/
Postat av: chaiimphoemphon

Vinnare till dagens blogg är uppe! Gå in och kolla om det va du som vann eller inte :)

2011-06-22 @ 16:44:27
URL: http://chaiimphoemphon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0