?

Kommer jag någonsin att bli frisk? Hur vet jag när jag är frisk? Vad är att vara frisk? Tänk om mitt normaltillstånd är att inte må bra, och jag alltså inte blir mer "frisk" än såhär?
Jag vill må bra! Jag har ju mått mycket bättre innan i mitt liv, alltså är jag inte frisk, eller? Jag vet inte längre hur det är att vara frisk, hur känner man sig då? Tänk om jag har fastnat i att vara sjuk! Mentalt, och därför inte blir fiskare än såhär...men jo. Jag bara måste tro att jag kommer bli frisk/bra/återställd någon dag. Ibland känns det bara väldigt långt borta, som om man har fastnat i sjukdomen - blivit ett med den, vad är jag och vad är den? När är den helt borta?
Kanske vet man det säkert den dagen det händer...


Kommentarer
Postat av: Meekatt

Ja, när den dagen är här kommer du förstå. Känns säkert jättelångt bort nu, men du kommer komma dit.



Som du skriver "jag har mått mycket bättre innan i mitt liv"... Du vet ju att du kan må bättre - det gäller bara att hitta vägen tillbaks dit.



Jag tänker på dig ofta även om jag är dålig på att kommentera här inne.



Kram!



//Meekatt...

www.meekatt.com

2012-05-14 @ 22:54:37
URL: http://www.meekatt.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0