Pest eller kolera

Jotack... hej på dig med. Förlåt, men jag är INTE glad att se dig.

Skit skit skit. Igår tog jag bara en tablett flagyl, istället för två som jag ska. Jag mådde så sjukt dåligt av den så jag kunde bara inte stoppa i mig den, jag tänkte att jag kan ta en tablett om dagen de sista tre dagarna istället, liksom trappa ner.
Idag kliar det som sjutton. Mitt ansikte gör mig tokig!! Fy vad det kliar.


Är det det här jag har att välja på alltså? Att bli tokig av allt kliande, eller må illa och skitklasst och ha konstant ångest? Det är som att välja mellan pest och kolera.
Det har varit så skönt på eksemfronten ett tag nu, då antagligen tack vare den hemska medicinen, men ååh, nu kommer kliandet tillbaka. Vill inte, vill inte, vill inte... men vad hjälper det att jag inte vill?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0