Nervös

Fast jag ser nog inte sådär glad ut med tanke på vad jag ska prata om.

I morgon skall jag intervjuas för ett radioprogram som ska gå i sommar på P1. Jag ska berätta om min spyfobi. Det borde egentligen inte vara så svårt - för vem kan vara mer expert på min spyfobin än jag - men på något konstigt sätt så är jag ändå rädd för att göra fel. Tänk om det jag säger kommer ut helt fel och låter jättedumt? Om jag har en dålig borreliadag så får jag inte fram orden ur huvudet vilket är hemskt frustrerande, jag hoppas verkligen inte att det händer i morgon, för jag vill kunna ge en riktig bild av hur det är att leva med en spyfobi. Men som gör mig mest nervös är väl att jag är rädd för att få en panikattack under intervjun! Jag menar, jag ska ju snacka om ett ämne som är ganska så känsligt för mig och väcker starka minnen och tankar så alldeles enkelt är det inte. Fast antagligen så kommer det gå bättre än vad jag tror, förväntansångesten inför saker brukar ju oftast vara värre än det man oroar sig för :)

Kommentarer
Postat av: Meekatt

Åh, äntligen funkar det att kommentera här inne igen! Jag har haft problem med min idiotiska webbläsare så jag har inte kunnat kommentera på en massa bloggar - men NU har jag installerat om ALLT!



Men du - stort lycka till!! Kommer ju gå jättebra det där! Och vad duktig du är som gör det trots att det känns jobbigt!



Kram!

2012-03-22 @ 07:59:53
URL: http://www.meekatt.com
Postat av: L

Modigt. kommer gå finfint!:)

2012-03-22 @ 20:33:38
Postat av: Josefine

Vad modig du är! Lycka till :D Vill gärna lyssna på det sen :D

2012-03-23 @ 09:00:16
URL: http://josseskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0