Eko, eko - någon där?

Tänkte bara slänga in en kort uppdatering på läget, berätta att jag lever och faktiskt mår ganska okej även om jag är stressad och har haft fullt upp - därav har det ekat ett tag här nu.

Tentan som jag råpluggat till den senaste veckan - det var knappt att jag åt eller sov! - gick åt skogen. Det var en gigantisk tenta, och jag hade ju, pga borrelian och delvis fobin, missat hälften av lektionerna så det var egentligen inte så konstigt att det inte gick så bra, men jag hoppades att jag skulle ha tur med frågorna.
En sak gick i alla fall bra, jag satt kvar under hela tentan, fastän jag fick ångest och höll på att få panik så klarade jag att sitta kvar, därför är jag nöjd ändå. Och det känns bra, att jag kan vara nöjd fastän jag "misslyckades".

Nu är jag hos min pojkväns systrar. Jättetrevligt, men jag oroar mig redan för bussresan hem på söndag, och tanken "tänk om jag skulle bli magsjuk när jag är här, hur skulle jag ta mig hem då!" har snurrat runt lite i huvudet sådär i förbifarten. Fobin har alltid något att säga till om allting.
Nej nu ska jag sova och drömma om sommaren! Hjälp vad mycket gladare jag blir när våren börjar smyga sig hit, underbart!


Kommentarer
Postat av: När livet får en andra chans - Kampen efter cancern

Ledsen för det sena svaret, har inte haft orken till att varken svara på mejl eller kommentarer, var uppe på benen senast för några dagar sen och vart så trött efter operationen. Hoppas allt är okej med dig trots allt elände! Gud vad häftigt att du gjorde en radio intervju, trots förväntans ångesten och rädslan för att då panik och allt det där men vilken pärs att du klarade av det :) Ser fram emot att få lyssna på det! Hoppas att du slipper stressen över skolan snart, det är inte roligt, ska själv börja heltid till hösten och påbörja alla ämnen som jag missat under sjukdoms tiden men har redan ångest över vad som komma skall. Hur ofta är du på sjukhuset och får behandling mot borrelian? Massa kramar!

2012-04-01 @ 16:50:53
URL: http://bissy.blogg.se/
Postat av: Sassäh ᵔᴥᵔ

Hallojs! Kikar in en sväng och önskar dig en fortsatt trevlig dag :):) Lust att eventuellt göra ett bloglovinbyte? ;) KRAM

nojjz.blogg.se

2012-04-02 @ 19:11:59
URL: http://nojjz.blogg.se/
Postat av: we will never walk alone

Hej!

Vinnaren av dagens blogg ligger nu ute, kika in och se vem som vann!

Och passa även på att anmäla dig till nya omgång i samma inlägg :)

2012-04-02 @ 20:21:02
URL: http://asahoffman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0