iväg på möhippa


Oj hjälp. Jag är inte riktigt van vid att gå upp klockan åtta på morgonen. Eftersom jag studerar distanskurser så har jag ingenting särskilt att gå upp till på morgonen så därför blir det att jag sover till halv elva. Men idag var jag tvungen att gå upp, för jag, min pojkvän, hans bror + flickvän, dvs hon jag bor med som var magsjuk (inget vidare snällt att beskriva henne på det sättet kanske, men jag skriver ju inga namn så då får det bli sådär ibland) ska åka iväg på möhippa! Min pojkväns syster ska gifta sig så idag ska vi minsann skämma ut henne! Det ska bli jätteskoj.

Ps. Nu är det typ fyra dagar kvar till operationen. Jag hoppas verkligen att cystan inte får för sig att spricka eller något sånt nu när jag är borta. Vi ska sova i skogen, ett ställe dit det tar 40 min att gå, så det hade inte varit överdrivet roligt om det hände. Men det känns bra att göra någonting roligt nu så att jag inte bara går och tänker på cystan och den kommande operationen.

Bye bye!'


Kommentarer
Postat av: Josefine

Hoppas du får roligt på möhippan! :D Modigt av dig att följa med ut i skogen fast du har den där cystan! Bra gjort du kommer klara det galant :D



Svar: Oj, sorry har inte sett vissa av dina kommentarer förrän nu! :o Visst ska vi bli fria och ja eller hur det kommer vara så skönt!! :D Om man skulle kunna köpa sig fri från fobin skulle jag betalat alla pengar jag hade! :)

2011-05-07 @ 17:52:27
URL: http://josseskriver.blogg.se/
Postat av: Gabbies

Hej! jag hittade din blogg när jag googlade efter bilder på ämnet "Hur mår du" visade sig då att du hade skrivit ett inlägg liknande mitt för inte alls länge sedan =). jag blev intresserad och kollade lite noggrannare på bloggen och insåg att du precis som jag också har emetofobi. Alltid skönt när man finner andra som har samma rädsla..

2011-05-09 @ 00:21:13
URL: http://gabbies.spotlife.se
Postat av: A Meths

jag hoppas du kunde ha skoj och släppa lite oros tankar hemma, vad hittade ni på för bus där ute i skogen föresten? och hur mår du?

Kram på dig<3

2011-05-09 @ 14:36:24
URL: http://meths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0