Uppdatering på läget


Min pojkvän har inte blivit magsjuk, i alla fall inte än. Han säger att han mår bra nu, men jag är ändå rädd för att åka dit. Borde jag kanske utmana min rädsla och åka dit ändå? Skulle jag våga?
Jag somnade tillslut igår, och sov LÄNGE. Var väl helt utmattad eftter all panik och oro - det tar verkligen på kraferna att vara rädd.

Usch, jag har verkligen tråkigt idag, men har absolut ingen lust att göra någonting och ingen ork att göra någonting som jag borde. Vill åka hem till pojkvännen, men så var det ju det där med att han KAN vara sjuk trots allt...


Kommentarer
Postat av: Matilda

Man kan alltid vara sjuk, bara att man inte vet om det än. Jag tycker att du ska åka och få lite kärlek :)

2011-03-31 @ 17:03:39
URL: http://attlevamedfobi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0