Inkasso, jag är för trött för dig


Just nu är jag galet trött och vill bara dö. Så känns det, jag vill inte dö egentligen, inte på riktigt, men känslomässigt vill jag det just nu. Allt känns skit, och jag är bara SÅ utmattad, vet inte vad jag ska ta mig till. Orkar inte berätta om alla jobbigheter. Jag ska sova om tjugo minuter för att få åtta timmars sömn inatt. Jag har redan jobbat 5 dagar den här veckan... man har liksom ingen tid över, det stressar mig. Jag vill hinna blogga, men jag har inte kommit in i det här med att prioritera sin fritid - jag är inte vad vid att ha så lite fritid.
I alla fall, fick precis veta att jag har en räkning som gått vidare till inkasso, igår! VA!? Jag har aldrig sett den räkningen! Jag har ju öppnat all min post, jag kan väl inte bara ha missat den?! Tydligen hade jag fått en påminnelse också, men jag har inte varit där på två veckor så jag har missat den. KUL! ...eller inte. Jag bröt ihop totalt. Och när jag bröt ihop, det vill sgäa började storgråta, så blev jag ännu mer deppig eftersom de salta tårarna river upp hela mitt ansikte. De kliar något otroligt mycket! Då blir jag påmind om mitt dumma eksem som ställer till det så otroligt mycket för mig. Kan det inte bara bli bra? Kan jag inte bara få må bra, för ett litet tag? Mår jag inte dåligt psykiskt så är det fysiskt och tvärt om, eller båda, men aldrig är det inget av dem. Är det inte konstigt?

Jag är trött. Extremt trött...


Ps. jag vill verkligen svara på era kommentarer (tack för at tni skriver, fastän jag inte ens har svarat eller något!), så fort jag får lite tid över så ska jag försöka göra det. Ta hand om er, ni är värdefulla.



Kommentarer
Postat av: Fröken Hulda

Styrkekramar i mängder. Å skit i oss... du tittar in hos oss när du orkar. En sak i taget...

2011-07-01 @ 00:22:47
URL: http://frokenhuldastankar.blogspot.com/
Postat av: Josefine

Usch, det är så jobbigt när det kommer något jobbigt när man redan har tillräckligt! Det är inte konstigt att man bryter ihop ibland, du kämpar ju varenda dag och det tar mycket energi! Du ska vara stolt att du klarar så pass mycket du gör tycker jag :D Och känner igen mig i det där att när man mår bra psykiskt så kommer det något fysiskt istället, suck.. Antar att sånt är livet. Du är i alla fall jätteduktig tycker jag! :D



Ja, jag är också rädd för att få mensvärk ifall det skulle sluta så som med hon i klippet! Men jag behöver inte oroa mig om det så mkt längre för äter p-piller och det gör att man inte har så ont :)

2011-07-01 @ 20:33:13
URL: http://josseskriver.blogg.se/
Postat av: Bella

Mmm trist att du inte svarar på kommentarer :(

2011-07-04 @ 05:44:37
URL: http://www.finest.se/lsabelle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0