visdom på hög nivå



 




Kommentarer
Postat av: A Meths

Ja så är det, speciellt om man vill ha hjälp...



Svar: du har så rätt, vi ska fan vinna över allt!

Jag tänker inte ge upp och jag tänker köra över allt som står i min väg!

jag är bara så trött på skiten.

2011-01-20 @ 14:03:03
URL: http://meths.blogg.se/
Postat av: CarolynAh

Hej! Råd med vilket?

Jag har också haft böjväckeksem fast när jag var yngre..det gick bort när jag fyllde 17,18 tror jag. Men menar du att ditt eksem inte går bort eller hur fungerar det? Jag har kämpat med eksem (alla möjliga) i år och dar förut. Idag har jag ingenting. Man kanske kan kalla det för tur också...

SJÄLVKLART klarar du det!!! Inget snack om saken!! Jag vet att man tänker, att man är konstig, ensam om det, ingen förstår (även om dom säger; jo usch vad jobbigt, jag förstår). Man känner sig handikappad och bara önskar att man vore normal. Det känns väldigt omöjligt, men vad är den största faran, eller det du tänker på mest, som du ABSOLUT inte tror du skulle klara av att göra? -vet du att mitt var flygplan. Jag trodde aldrig i hela mitt liv att jag skulle åka flygplan förrän jag vann en resa, och det var dags. Månader innan så höll jag på att dö av den tanken, jag skakade och kände att jag var tvungen att banga. MEN min trigger var att jag måste se världen, jag VILL se världen, och den viljan tog mig till arlanda och jag var inte ens nervös. Och att jag inte var nervös, gjorde mig lite orolig, men det gick hur bra som helst. Du måste bara ändra om "tänk om"-tankarna. Du fixar det! Stor kram !

2011-01-20 @ 14:40:25
URL: http://carolynah.webblogg.se/
Postat av: Matilda

Det sa min kurator till min när jag var alldeles för trött på livet. Dock är jag inte frisk men ändå är jag sjuk och när jag är frisk är jag inte sjuk.

2011-01-20 @ 14:56:46
URL: http://attlevamedfobi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0