tralalala, får inte tänka på att det kliar

 

 

Försöker tänka på något annat, men det går ju inte. Ahh, vart ska jag ta vägen, vad ska jag ta mig till? Det kliar så otroligt mycket :(

Jag vill bara gå och lägga mig och sova, klockan är på tok för mycket, över tre, helt crazy.
Värst kliar det på benen, i armvecken och i hårbottnen just nu. Och ryggen. Om jag kliar så kliar det mer, men om jag inte kliar så blir jag tokig.

Det är som att ha myggbett över hela kroppen. Vem skulle inte bli galen av det? Skillnaden är väl att myggbett går över om man inte kliar på dem, det gör inte det här, och det är som att det inte är tillräckligt när man kliar utan det kliande vill att man ska klia mer mer mer mer hårdare mer mer!

Har smörjt in mig och sitter och torkar så att jag kan ta på mig pyjamasen. Undra om jag torkar fortare om jag använder en hårtork...?


*kliar, kliar, kliar, kan inte sova för att det kliar* zzZZZzzzZZzz *Vaknar av att jag kliar mig* zZz *kliar* zzZzz *kliar* zzZz.....
Sådär ser många av mina nätter ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0