Spotify, du tycker mer om mig va?





Det har sina nackdelar att dela spotify med sin pojkvän, nackdelarna är när han plötsligt får för sig att använda den! Det bara blev så. Han skaffade spotify, men använde det knappt, så jag gjorde alla spellistor och sådär. Nu har det gått två år och jag har använt den hela tiden. Och plötsligt så använder han den idag! Nu har jag ju vant mig vid att ha den. Nooooooo, spotify, I miss you. kom tillbaka, visst är jag en bättre husse än han?
Han säger bara "meh, du har ju en egen", jo det stämmer, fast den har jag aldrig använt och kommer inte ens ihåg användarnamnet på. Jag försöker köra på den där "men det skulle ju vara jättegulligt om du hade min och jag din, blink blink, romantiskt, blink, blink" med baktanken att jag inte orkar kopiera alla listor och blä.
Aja, det här var verkligen ett I-landsproblem, och jag har större problem än att jag inte kan lyssna på spotify om man säger så ;)
Men de gångerna ett sånt här litet problem blir det största problemet på dagen, DÅ är jag glad! Och hittills idag är det så :) så hittills idag är jag glad.
Ska bara se till att få något i magen, sen ska jag iväg och handla lite mat (mamma och jag glömde köpa lite grejer) och träffa två av min pojkväns underbara syrror (han har fyra syskon, tre syrror, en brorsa, alla är äldre)! Ska bli skitskoj.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Sv: Hej!! Jo det e bara bra förutom att jag har sån huvudvärk men det går väl över snart. Att jag frågade dig om du drack kaffe är att man kan få ångest av det. Gör det när du får ångest så sätt dig i soffan eller i sängen och satt dig skönt och låt din ångest komma. Ju mer du lär dig av hur det känns så kommer du kunna acceptera att det går över efter en stund. Jag tyckte det var skit jobbigt och tycker det än. Men samtidigt så är det skönt att veta att den kommer inte skada mig utan det är bara min kropp som varnar över nåt som farligt men själva verket så är det inte alls farligt.

Idag får jag bara små attacker, men jag önskar ibland att jag fick en riktigt attack så jag kan få göra denna sak. Men man kan göra det även om man får små attacker. Sen har jag fått en viktigt del att lära mig. 2 gånger om dagen ska jag sätta mig ner och andas in och ut i 10 minuter. där jag lär mig att andas rätt. När man får en attack så andas man ju fort och inte alls ordenligt. Och lär man sig detta så vet man att man kan hantera sin andning bättre och då minskar sin ångest. Hoppas du fattar allt jag skriver.



Vad är du för tjej annars då?

Kul att få kontakt med dig =)



Kram på dig

2011-01-19 @ 15:53:16
URL: http://minaogonstenar.blogg.se/
Postat av: carolynah

Okej, vad är det för eksem? Jo, när jag väl levde i panikångest-världen så sa jag alltid att det finns ingen värre "sjukdom" än panikångest, för den styr allt. Idag är det jag som styr, tack vare mig själv och mitt fantastiska jobb med mig själv. Det tog tid, men som sagt, börja med små steg. Är övertygad om att du också lyckas! vem som helst kan!!! Trodde förut det var HELT omöjligt, men det funkar =) Kram kram

2011-01-19 @ 17:39:34
URL: http://carolynah.webblogg.se/
Postat av: A Meths

Åh vilket underbar i-landsproblem!

Jag måste säga att jag är glad att din dag går så lätt, det förtjänar du =)

2011-01-19 @ 18:22:21
URL: http://meths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0