Oroad i onödan, as usual


Tänk vad onödigt. Jag var skiträdd, för att jag var ensam hemma, och så var jag inte ens det! Mamma skickade ett sms och berättade att min lillebrorsa är hemma eftersom han är förkyld. Såklart blev jag rädd av det, borde ju blivit lättad över att jag inte var ensam, men eftersom han var så sjuk att han till och med stannat hemma så blev jag orolig. Men tydligen så är det bara förkylning (får väl hoppas att det inte är maskerad magsjuka).
Jahapp, så då blev det ingn ensam-hemma-träning för mig idag. Mer än i typ en halvtimma, är jag trodde att jag var ensam. Så kan det gå... är både lättad och besviken, men det är lugnt, det kommer fler (mycket fler, alldeles för många) träningstillfällen.


Kommentarer
Postat av: A Meths

Svar: Jo, det löser sig nog på något vis, det gör det ju alltid =)



2011-01-12 @ 13:08:33
URL: http://meths.blogg.se/
Postat av: Derya Bahceci

Oj vad jobbigt det låter att liva med oro

2011-01-12 @ 13:31:41
URL: http://www.kth.se/derya

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0