nervös inför examinationen



Idag ska jag ha en slutexamination på en av de kurserna jag gick i höstas, därför är jag lite frånvarande. Men jag lever, ville bara meddela det och att jag är väldigt nervös inför det här seminariet. Vet inte vad jag skulle ta mig till om jag misslyckas med det, för då blir det lite kaos i plånboken. Eller rättare sagt, inget kaos eftersom den kommer vara tom till följd av att jag då skulle bli av med CSN.
Ringde till min psykolog och gav återbud eftersom det visade sig att en av de kurserna jag ska gå till våren börjar samma dag, samma tid, som vi skulle ha träffats. Så nu blir det kanske inte förens nästnästa vecka jag ska dit igen. Känns lite långt bort faktiskt. Vill ju bli av med det här (paniken och fobin) så fort som möjligt! Men en vecka hit eller dit är inte så mycket i det stora hela, inte med tanke på att jag har lidit av det här typ hela mitt medvetna liv.
Oj oj, nu får jag ta och fortsätta förbereda mig, om en och en halv timma smäller det. BOOM
(jag lever fortfarande)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0