modellcasting frågetecken



Nu är frågan. Efter allt stohej och storgråtande (dumma toaletter!), orkar jag gå på en modellcasting eller inte? Det är andra uttagningen, har gått vidare en gång. Den börjar klockan sju och jag måste äta, fixa i ordning mig, bli på bättre humör och köpa en present till en av tjejerna jag bor med innan det börjar. Orkar jag stressa med allt detta så att jag hinner, vill jag tillräckligt mycket? Eftersom mitt humör går upp och ner som en bergochdalbana så är jag rädd för att jag när det är dags för modevisningen inte alls kommer orka utan att det kommer bli ett jättestort stressmoment. Men det kan lika gärna vara så att jag kommer sitta där och vara skitsur på mig själv för att jag inte gick till castingen eftersom jag jättegärna skulle velat vara med. Dessutom så är jag rädd för att mitt eksem ska ställa till det för mig. Just nu ser jag ganska normal ut (hudmäsiggt alltså), men det är långt ifrån säkert att det håller sig såhär ända fram till modevisningen och om jag skulle se ut som jag gör när det är illa, jaa då är det riktigt illa! So, what to do? Aaaargh! Jag hatar att jag inte kan ta några beslut!



Kommentarer
Postat av: A Meths

Svar: Nu hoppas jag dock att man inte blir sopgubbe om man failar i kemi, för då är jag körd haha.

Men ja du har rätt, han får plugga på HUR MYCKET HAN VILL... hahah, inte för att det är mycket men ja;)



Och självklart bryr jag mig, och om jag ändå läser så kostar det mig inte något att skriva ett par ärliga rader, men det kanske gynnar dig :)



Hur gick det föresten, kom du iväg?

2011-01-24 @ 22:35:06
URL: http://meths.blogg.se/
Postat av: A Meths

Svar: vi får leta oss tillbaka, för har vi en gång varit där så kan vi ta oss tillbaka!



det kommer flera chanser :)

2011-01-24 @ 22:54:45
URL: http://meths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0