Trasig docka

 

Vad ska jag göra

När du tröttnar på mig

Jag är bara din tillfälliga docka

 

Vad ska jag göra

När du vänder ryggen åt mig

För att du inte orkar leka mer

 

Det är bäst att vara förberedd

För det svider i mig vid tanken

På att du ska såra mig en dag

 

Du slänger dockan på marken

Skriker, sparkar, spottar, slår

Och skär upp mitt brustna hjärta

 

Vad ska jag göra för att du ska se

Att jag är gjord av skört porslin

Och att jag aldrig har lekt med dig

 

 

Skriven av mig december 2007

 


Kommentarer
Postat av: joanna- Att leva med Aspergers syndrom!



svar: Jätte kul att du ville vara med i dagens blogg en vinnare är nu uttagen så går in och kolla om det är du, om det inte är det så passa på att anmäla dig till morgondagens tävling och ha en chans till:)

kram

2011-02-19 @ 00:39:03
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/
Postat av: Hulda

ricktig fint skrivit :)

2011-02-19 @ 01:21:58
URL: http://huldaeinarsdottir.blogg.se/
Postat av: Linnea - Livet som hobbyfotograf

tack så mycket! :) Men den där bilden är inte så avanserad :p det ser proffsigare ut än vad det är. Det är bara min pojkvän som står i min säng inder min taklampa och så är det kort slutartid så att bilden blir mörk! Svårare än så var det inte.

Men vad är det för kurs du går då?

Om du vill så kan jag hjälpa dig att komme på någon idé när du kommer på ett yrke, om du får idétorka eller nåt! :)



grejen men de där banden, jag tror de funkar om man tror på det, som med allt annat! Men de trycker ju på en akupunktur punkt så som motverkar illamående så jag tror nog att det funkar, fast jag vet inte, det brukar gå över för mig iallafall. :)

2011-02-19 @ 11:41:39
URL: http://linneamarksell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0