Jag orkar inte mer


Jag orkar inte mer

Jag skriker

Jag flyr

Men jag orkar inte mer

 

Mina känslor svämmar över

Tårar trillar ner

Jag orkar inte vandra själv

Ensam i mörkret

Jag orkar inte se, höra eller le

Det är så mycket jag inte orkar

Så att jag inte orkar mer

 

Jag skriker att jag inte orkar mer

Men ingen hör

Ljudet försvinner sakta ut i natten

Och kvar står jag

Ensam och rädd

För framtiden...

Skriven av mig, januari 2005 (hjälp vad längesedan, sex år! Då var jag alltså 13 närjag skrev den här)

 

 


Kommentarer
Postat av: Matilda

Det är hemskt att 13åringar ska behöva känna sådär...

2011-04-17 @ 17:57:47
URL: http://attlevamedfobi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0