Bajsa på sig framför alla?


Jag är väldigt stressad nu eftersom jag ska ha redovisning i min kurs idag, och inte är klar och dessutom har ångest inför själva redovisningsmomentet. Inte att prata inför folk för det har jag egentligen inga problem med, men alla mina ångesttankar skrämmer upp mig. För tänk om jag får panik där framme? Inför alla, och bara rusar ut? Av någon konstig anledning så är jag skiträdd för att just skita på mig när jag redovisar. Jag har ingen aning om varför jag skulle göra det, men inbillar mig väl att jag skulle bli så otroligt nervös så att jag skulle få diarré och inte kunna hålla igen. När man har väldigt bra fantasi så kan man till och med inbilla sig att det känns som om man har bajsat på sig och dessutom inbilla sig att man känner lukten. Det är verkligen hemskt obehagligt. Jag är så rädd för att jag verkligen skulle inbilla mig att jag har bajsat på mig (har hänt förut), få världens panikattack, och gå därifrån eller något. Eller tänk om jag blir så nervös att jag börjar må illa!? Usch, när jag blir gammal kommer jag sitta där med en inpräntad ångestrynka i pannan av all oro. Vad skulle egentligen vara SÅ farligt med att gå därifrån? Det skulle vara pinsamt, men ingen skulle komma ihåg det särskilt länge (förutom jag själv). Men det ska ändå bli skönt, en lättnad, när redovisningen är klar, och det ska nog gå bra också, bara jag åtminstone blir klar med det jag ska redovisa haha...

 

 


Kommentarer
Postat av: Matilda - kampen ur en fobi

Usch, jag har rejäla problem med att redovisa efter en gång då jag sprang därifrån :(



Hoppas att det går bra för dig!

2011-04-12 @ 12:59:43
URL: http://attlevamedfobi.blogg.se/
Postat av: Josefine

Lycka till!

2011-04-12 @ 14:56:30
URL: http://josseskriver.blogg.se/
Postat av: Maria Pavlova

jag ska också redovisa imorgon :( lycka till jag är säker på att det kommer gå bra för dig :)

2011-04-12 @ 20:36:03
URL: http://musicmaria.blogg.se/
Postat av: Maria Pavlova

jag ska också redovisa imorgon :( lycka till jag är säker på att det kommer gå bra för dig :)

2011-04-12 @ 20:36:04
URL: http://musicmaria.blogg.se/
Postat av: Simon

Jobbigt och vara så där nervös. Jag brukar också bli så jag vet hur det känns. Men vet man vad man pratar om brukar det vara tvärlugnt.

2011-04-26 @ 13:41:50
URL: http://redovisning-helsingborg.se
Postat av: Anonym

jag blir med skitnervös(hehe) Nevars, men tänk att det kan aldrig bli värre än att man kan säga ursäkta och gå ut för att gå på toa eller spy. Man attackbajsar ju aldrig utan känner att det kommer. hehe

2011-05-05 @ 01:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0