Kliar sönder mig igen

 
AAAAAJ! Dumma dumma eksem. Det blir bara värre och värre. Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Det kliar så jag blir tokig. Framför allt har jag eksemet i ansiktet, på halsen och nacken/ryggen.
Jag hatar att vakna på natten av att jag kliat så hårt att det börjar blöda eller gör så ont att jag inte kan ligga där jag har kliat. Och oftast är jag också alldeles genomsvettig när jag vaknar - vilket gör att det kliar något extremt. Att ligga vaken och bara torteras sådär av kliandet när man är jättetrött är inte alls kul.
Fy, när jag smörjer in mig så vill jag bara skrika, det gör så ont, som att hälla sprit i öppna sår. Vad ska man göra för att bli av med skiten!? 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nea

Kikar in här ibland och blir lika ledsen varje gång. Kan du inte bara få må bra liksom? Skickar styrkekramar<3 lova att du aldrig ger upp!

Svar: Ja, jag önskar verkligen att jag ska börja må bra för jag vet inte hur länge man står ut med det här. Tack för din omtanke, det betyder mycket<3
Alicia (alias)

2012-10-11 @ 22:07:23
URL: http://palomitas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0