Desperat

Lite hjälp här borta, tack?

 

Vilket virrvarr, vilket krångel, vad jobbigt det ska vara. Jag försöker hitta en vårdcentral som är villig att hjälpa mig att få min medicin, dvs få intravenöst här där jag bor så att jag kan få så lång tid som jag skulle behöva men ändå klara studierna. Jag skulle behöva IV i åtta veckor, men det verkar vara en omöjlighet. Vad gör man, när sjukvården inte vill hjälpa en? Man är så otroligt utelämnad och litar på att det fungerar, att om man blir sjuk så får man hjälp. Det kommer som en chock när man inser att det inte är så.

 

Jag har ringt runt till nästan alla vårdcentraler i området nu. Det ser inte ljust ut. Skit, jag vill verkligen inte hoppa av min utbildning. Jag skriker på hjälp, men det är ingen som lyssnar... eko, eko, eko.

 


Kommentarer
Postat av: Meekatt

Men!! Du har ju en läkare som sagt att du behövet det här. Det måste väl vara hans jobb att se till att det blir av?! Man ska väl inte behöva slåss för att få medicin som en läkare säger att man behöver! Nej, ring upp läkaren och kräv hjälp!! Så här får det inte gå till!



Önskar jag visste hur jag skulle kunna hjälpa dig!



Kram!

2012-02-10 @ 18:40:47
URL: http://www.meekatt.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0