tack och förlåt


Hejsan. Förlåt att jag har bloggat så lite på senaste tid, men jag har haft fullt upp och inte mått så bra. Det har varit mycket som hänt, och de tre senaste dygnen har jag inte ens haft datorn på, den har till och med legat nerpackad i väskan. Jag vill bara säga TACK så hemskt mycket för era kommentarer (jag blir glad varje gång jag får en kommentar) och för peppningarna ni ger mig, det hjälper. Jag är ledsen bara att jag inte har orkat/haft tid att svara till er.

Nu ska jag försöka göra ett inlägg om vad som tagit så mycket energi de senaste dagarna (ja, såklart är det rädslan, men förklara varför jag har varit rädd).

Ps. samma sak (ursäkt och tack) gäller er som skrivit till mejlen, jag ska försöka svara så fort jag kan. Ta hand om er!


Kommentarer
Postat av: A Meths

Ibland får man ta en paus och andas lite, eller gömma sig, det är okej!

Bara du kommer tillbaka någon gång.

Kram på dig vännen, du är extremt bra<3

2011-05-02 @ 23:16:34
URL: http://meths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0