så bra gick det med det


Nu har det varit lite dålig uppdatering känner jag, men det är för att jag har haft fullt upp på annat håll.
Jag kan ju berätta att det inte gick såvidare bra när jag skulle till psykologen i torsdags (10/3). Resan dit gick ovanligt bra, men när jag väl kommit fram så var psykologen inte där! Hade det varit en dag då jag mått sämre (mådde förhållandevis bra) så hade det blivit kaos för mig, eftersom det inte blev som jag ställt in mig på, och jag hade åkt hela den vägen i "onödan" (det blev ju visserligen ett träningstillfälle för mig - träna på att åka buss och tåg utan att få ångest).
Det var bara att åka hem igen!
Sen ringde psykologen och det visade sig att han hade suttit och väntat på mig i onsdags. Suck. Någon av oss hade alltså fått det där om när vi skulle träffas om bakfoten, jag antar att det var jag - suck igen - men han sa att vi inte skulle tänka mer på det, det var lugnt att det blev fel, det var inte första gången det blev så osv. Tur att han har en sådan inställning, annars hade jag fått världens ångest och känt mig superdålig... och antagligen är det just därför han har sådan inställning. Han vet hur ångestpersoner fungerar.
Nu fick jag i alla fall mer tid på mig att läsa läxan som jag inte hade gjort, det är alltid något :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0