snö... igen.


HAHA, ofta. Tror ni inte att en kvart efter att jag skrev inlägget om att det höll på att bli vår börjar vräka ner MASSA snö!? hmm. Så länge fick jag alltså ha de vårkänslorna.

Nu ska jag ta mig ut i snön för att handla mat, sen bär det av till psykologen. Det värsta är att jag har glömt bort vad jag skulle göra i läxa tills idag. Jag skulle läsa någonting men jag kan verkligen inte komma ihåg vad! Kan inte ens komma på vad vi snackade om förra gången (därför har jag inte skrivit någonting om det psykologmötet heller. Tänkte fråga honom idag om vad vi pratade om då så att jag kan uppdatera er hehe). Känns ju inte som att jag lärde mig massa nya viktiga grejer den gången i alla fall eftersom jag inte minns någonting. Det är nästan lite läskigt att mitt minne har blivit så dåligt...


Kommentarer
Postat av: A Meths

Usch det har snöat här HELA dagen, inte en sekund med vår.

Jag som vill ha sol och värme Nu nu nu!



Svar: Klart jag frågar om lov, fast jag struntar i vad han svarar:)

Kram på dig bästaste du!:)

2011-03-10 @ 19:15:16
URL: http://meths.blogg.se/
Postat av: Filippa

Svar. Haha ja, ganska jobbigt att duscha och klä på sig för att fara vidare, träna och duscha igen. Haha, känns som det sliter så mycket på håret exempelvis.

2011-03-10 @ 22:55:47
URL: http://filippafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0