oh shiet, not you again


Oh noooo....

Vad ÄR det här? (eh, snö kallas det)
Idag var det världens finaste vårdag, men nu ÖSER snön ner - igen. Jag känner mig ganska snopen. Känns som om vi har varit med om det här ett antal gånger redan. Men den här gången trodde jag verkligen att det var på väg att bli vår på riktigt. Jag struntade till och med i termobyxorna idag (blir iiiskallt när jag cyklar om jag inte har dem, jag är lättfrusen), men vad får jag se när jag ska cykla hem från pojkvännen? Jo, bra gissat, ett vitt lager med snö, och inte lite heller. Nu är jag trött på det här vädret, men som att vädret bryr sig om det. Jag vill ha vår, sol, sommar, värme (det vill säga som typ nästan alla andra svenskar just nu, i alla fall alla normala ;P)... Får väl helt enkelt låta bli att kolla ut.
Kollar ut.
Det är en decimeter nu! Baaah. 


Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag håller med! Nu får det vara slut på det här vädret! Det måste bli vår nu. Jag vill inte ha snö imorgon på min födelsedag :p



Svar: Ja, det är verkligen så! Jag är ledsen att din morbror tyvärr inte vann över cancern :( Men jag lovar dig att han har det bra nu och slipper smärtan. Det är ju alltid något. Även om du självklart saknar honom. Ni får ses igen en dag.

2011-03-18 @ 15:18:57
URL: http://josseskriver
Postat av: carro

Jasså, kan du inte lägga upp en bild på den då :)

kram

2011-03-18 @ 17:09:11
URL: http://cada.blogg.se/
Postat av: Maria Pavlova

Jaa jag håller fullständigt med dig. Vår och sommar är vad vi vill ha nu. Jag skulle precis ta och börja cykla till skolan istället men det är nog inte någon bra ide längre tror jag xD Kan knappt gå normalt eftersom jag halkade idag xD



Svar: ja är skönt att jag somnade :) åå ja jag hoppas verkligen att jag får en natt med sömn idag också skulle verkligen behöva det eftersom jag ska gå runt i Stockholm en hel dag imorgon. Hahaha så roligt att din kompis är här :) och ja, kanske vi träffas utan att veta om det xD Hoppas allt är bra med dig, kram! :)

2011-03-18 @ 19:29:32
URL: http://musicmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0