minns smaken


Jag gick på toa! Eh, jo, det är klart, förr eller senare skulle jag bli tvungen att göra det - om jag inte skulle gå ut och kissa i någon buske liksom - men ändå. Jag gick på toa utan att lägga papper på toastolen. Vilket i mitt huvud innebär att öka risken med att jag skulle bli magsjuk med typ 50 %. Så utifrån den felaktiga faktan så var det modigt gjort.

Usch. Nu försöker jag äta (två små pluttiga mackor och lite juice, bättre än inget. Har inte orken att ställa mig och laga mat), men det är otroligt svårt. Apelsinjuicen smakar spya. Får flaschbacks med smaksinnet. Minns smaken från när jag varit magsjuk och inbillar mig nu att det smakar så. Sjukt vad man kan inbilla sig!
Jag ska i alla fall försöka pillra i mig de här två mackorna så att jag inte får panik eftersom jag mår illa till följd av att jag inte ätit något. Små små små tuggor blir det, som dessutom tuggas jättenoga för att jag OM jag är smittad med magsjuka ska slippa spy upp klumpar. Så tänker min fobihjärna. Min mage tänker "men vad håller du på med!! ÄT"...



Kommentarer
Postat av: Ludmilla

Hej!

Tack för din kommentar hos mig. Vad fruktansvärt jobbigt du verkar ha det med din fobi. Jag förstår från bloggen att du har en psykologkontakt och jag hoppas verkligen att du känner tillit och att du känner att du gör framsteg för det finns hjälp att få!



Varm kram



Ludmilla

2011-03-02 @ 20:02:24
URL: http://ludmilla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0