magsjukan närmar sig


NEJ NEJ NEJ!!! Det FÅR INTE vara sant!
Men det är det.
Min kompis är magsjuk!! Jag träffade honom i söndags. Igår träffade jag en som träffat honom och nu blir jag galen, tokig, jag dör. Jag klarar inte av det. VART SKA JAG TA VÄGEN!?
Och när jag behövde bloggen som mest, för att kunna skriva av mig (för jag blir TOKIG) så har de driftfel av något slag så att man inte kan logga in. Och för en minut eller något så trodde jag att mobilen lagt av också (den hängde sig typ).
Jag klarar inte det här. Exploderar, blir galen, kan inte andas, vet inte vad jag ska ta mig till - snart gör jag något sjukt.
Nu är risken faktiskt här, på nära håll, magsjukan närmar sig och jag har sån ångest och panik så jag vet inte vad. Har gråtit ända sedan jag fick reda på det. Vi skulle ha kommit bort till dem ikväll, men det blev inställt just eftersom han är magsjuk.
Igår gjorde jag ett jätteframsteg. SJÄLVKLART ska det komma någonting som drar ner mig tio steg igen bara för det. Varför blir det alltid så!?

Jag är helt utmattad av allt gråtande. Har skakat i hela kroppen, och mitt ansikte domnade bort helt, kunde inte andas och fy för, det går inte att förklara hur hemskt det är att ha panik.
Jag skulle hellre dö än att spy, om det var en smärtfri snabb död. Folk tycker att man är dum som säger så, fånig, knäpp - okej, jag är väl det, men det är verkligen så jag känner. Jag är inte ett dugg rädd för att dö (även om det är det min kropp är rädd för och mitt undermedvetna), men jag är livrädd för att spy.

JAG ÄR LIVRÄDD.

Hjälp mig någon....kan man inte spola fram tiden. Jag vågar inte leva just nu...



Kommentarer
Postat av: Matilda

Du är så stark och duktig! Jag förstår att situationen du befinner dig i är outhärdlig men du klarar det. Jag kan inte göra mer än att heja på dig, du är bäst!

2011-03-02 @ 18:47:59
URL: http://attlevamedfobi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0