haha, knäppa fobi!


Hahaha, vill ni veta en knäpp grej som är exempel på vad min fobi kan lura mig att tro ibland? Okej, ni har inget val, jag berättar ändå.

I torsdags när jag var på väg till tåget från psykologen (aningen iskallt kan jag tillägga) så kom det en tjej med en plastpåse i handen gående mot mig. Hon hade något som såg konstigt ut i den och min första tanke var "hjälp! Tänk om hon är magsjuk och har en spya i påsen!"
Hahah, vem i hela världen går omkring med en spya i en plastpåse liksom! Bara sådär. Jag kunde inte låta bli att skratta åt lilla fobin som försökte få mig att gå på det. Till och med jag tyckte att det var lite väl lågt av fobin (lägre än glocalnet höhö - I know, dålig humor har jag :D), därför blev jag inte rädd mer än någon sekund, tills jag insåg vad fobin försökte få mig att tro. Den gick jag inte på minsann! ;)

Nu ska jag bara se till att inte gå på de andra dumma grejerna som fobin försöker lura mig med.


Kommentarer
Postat av: Linnéa

sv: tråkigt att höra, men hoppas verkligen det går bra för din morbror! :)



Ja, det är svårt att förstå vad cancer verkligen innebär och jag förstår att man inte vill fråga så mycket, men jag tror dom flesta drabbade tycker det är helt okej att prata om det, kanske inte så mycket men lite då och då, så var det iaf för mig när jag var sjuk.. om du undrar nånting så får du gärna fråga :)

2011-03-01 @ 11:53:50
URL: http://liinnearummel.blogg.se/
Postat av: Linnéa

2011-03-01 @ 13:09:00
Postat av: A Meths

Gud va du är bra, titta ETT STORT FRAMSTEG! du kommer på dig själv och det kan ju bara betyda en sak! 4 tummar upp för dig. Duktiga du!



Svar: nej jag släpper inte min dröm, mötet gick mycket bättre än vad jag trodde och det kändes skönt, jag tror jag är på väg till rätt mål nu. för det måste gå, jag måste få det att fungera!

och du är så söt, du är också stark, 400gånger starkare än mig ibland, glöm inte det!kram

2011-03-01 @ 13:11:50
URL: http://meths.blogg.se/
Postat av: Linnéa

nej, gud va tråkigt att höra :( uscha.. hatar verkligen när det värsta händer.. så orättvist också att vissa klarar sig igenom det medans andra inte gör det.. :(



Har faktiskt tänkt länge att jag ska göra ett inlägg med ungefär dom frågorna, så jag fixar det i eftermiddag/kväll! :)

2011-03-01 @ 13:11:50
URL: http://liinnearummel.blogg.se/
Postat av: A Meths

Jag lånade 2 utav min lillebror haha :)

Och jag är så glad att jag råkade komma in här, för du är en av de bästa här i bloggvärlden som inte tröttnar på mig haha, gulle dig!

2011-03-01 @ 14:02:22
URL: http://meths.blogg.se/
Postat av: Matilda

Hahaha, smart fobi där ;)

2011-03-01 @ 19:57:08
URL: http://attlevamedfobi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0