full av känslor, men tom inombords


Jag har verkligen megatråkigt, men vet inte vad jag ska hitta på
Orkar ingenting, vill ingenting, fixar ingenting... vad gör man då?
Jag vill vilja, men det räcker liksom inte hela vägen på nåt sätt
Vill göra nåt vettigt, men vad? jag har NOLL motivation
Känner mig helt tom inombords.
Tom och eländig. Tröttsegdepighopplösvärdelösdåligkänslokallorkeslösledsendåligtsamvete.
Sitter bara här och deppar över livets orättvisor, och att jag inte gör något vettigt...
Tänker på cancer och min morbror, och sörjer att så många andra gått samma väg, att det just nu finns massa andra släkter och familjer som går igenom samma sorg som våran släkt gör. Hemskt.


Kommentarer
Postat av: A Meths

Söta underbara du, jag känner igen den där känslan.

Men jag vet också att man kommer ur det, man kommer tillbaka till att orka, vilja och försöka.

Kram på dig vännen

2011-03-31 @ 18:24:42
URL: http://meths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0