dagen bara försvann


Jag har inte bloggat på hela dagen. Och ändå så har jag bara suttit i soffan och gjort... ingenting. Jag har bara inte haft någon lust eller ork att skriva, och inte att göra någonting annat heller för del delen. Hjälp, det är nästan skrämmande. Minns inte ens vart dagen tog vägen, kan verkligen inte komma på vad jag har gjort. Konstigt.
Som jag sa så har jag varit ensam hemma hela dagen, och det har faktiskt gått bra, trots att risken, enligt mig, för att bli magsjuk inte är över än. Jag vågade till och med fortsätta sova då jag var ensam! På något sätt så är det lättare att vara ensam hemma när jag är här hemma hos mamma än där jag bor. Men samtidigt jobbigt också eftersom det inte finns mycket att hitta på - nu är jag inte inne i stan och kan cykla till biblioteket om jag känner mig ensam utan är mer "fast" hemma (klart jag kan åka någonstans, men det är inte lika enkelt, och då jag inte har någon energi så blir jag "fast") och då blir det att dagarna blir som idag. Sedan känner jag mig dålig för att dagen bara har runnit iväg utan att jag gjort någonting vettigt.

Nu ska jag sova, är superdupertrött. Hoppas ni har haft en bra dag idag i alla fall!


Kommentarer
Postat av: Linnea - Livet som hobbyfotograf

ja det va min hund,eller vi va bara fodervärdar åt honom i 1.5 år men ändå, ända sen han va 8 veckor hade vi honom, men nu är han polishund...

Ja precis men dom är faktiskt väldigt hjälpsamma där!



JO jag vet jag försöker men jag har upptäckt att det har blivit mycket värre det senaste året, fast när jag väl kommer till en situation när någon annan har varit magsjuk eller mår illa så har jag insett att jag hanterar det bättre, men det är värre när jag själv mår illa. Ångesten är värre. Men jag läste att det kan utlösas av att man förlorar någon nära och under det senaste året förlorade jag både mormor och morfar och dom stod mig väldigt nära så det kanske beror på det...

2011-03-05 @ 11:59:30
URL: http://linneamarksell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0