Roliga citat

Medan jag och min pojkvän kollar på film så kan ni få läsa lite roliga citat :)

 

”Dom vill ge oss en tredjedel av intäkterna, men vi sa att vi ska ha minst en fjärdedel”

Sagt av Ingemar Johansson

 

”Ni kommer aldrig att lyckas - fyrmannaband är ute. Åk hem till Liverpool...”

Chef på skivbolaget Decca till medlemmarna i Beatles, 1962

 

”Han är ju inte dum egentligen, han har bara otur när han tänker”

Sagt av Bert Karlsson om Bosse Ringholm, skolkamraten från Skövde

 

”Jag körde hem men tog fel på hus och kolliderade med ett träd som inte finns på min tomt”

Ur skadeanmälan till försäkringsbolaget

 

”Jag vet att du trodde att du förstod vad du tyckte jag sa, men jag är inte säker på att du fattade att vad du hörde inte var vad jag menade”

Sagt av okänd


”För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig”

Sagt av Nalle Puh - A.A. Milne

 

”Jag gillar de flesta platser jag varit på, men jag har aldrig riktigt velat åka till Japan, helt enkelt för att jag inte tycker om att äta fisk, och jag vet att det är väldigt populärt där i Afrika”

Sagt av Britney Spears

 

”Jag visste precis vad jag ville bli tills jag fick tala med yrkesvägledaren”

Sagt av Okänd

 

”Kära Örebroare! ”

Sagt av Kung Carl XVI Gustav under ett tal i Arboga

 

Citaten tagna från http://www.ordsprak.se

 


Kommentarer
Postat av: Matilda

Vissa fattade jag inte, jag kanske är lika smart som Britney Spears ;)

2011-01-21 @ 21:33:26
URL: http://attlevamedfobi.blogg.se/
Postat av: A Meths

Vissa är så bra för att dom är så dåliga!

Haha.

2011-01-22 @ 00:17:41
URL: http://meths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0