Ett ångestfritt år? i hela 30 minuter

Det spökar i mig!! Ångestspöket är på besök igen...




Hela 30 minuter hann det gå in på det nya året innan jag drabbades av en panikattack!
Wow... lite längre hade jag väl kunnat få vara utan det va? NOPE.
Varför fick jag ångest? Jadu, det är en bra fråga...kemiska reaktioner i kroppen kanske. Nej men de här kemiska grejerna sattes väl igång för att jag var ensam ute i mörkret, långt bort från alla - eftersom jag hade gått iväg för att ringa och det som sagt inte fanns någon täckning på det där stället - med en mobil som höll på att dö av batteribrist och jag plötsligt drabbades av tanken att tänk om jag skulle börja må illa och spy här ute, långt bort från alla andra med en död mobil. Helt ensam med mina tankar, en okontrollerbar kropp och spysmak i munnen. hjälp hjälp hjälp då skulle jag... gå sönder? AaahAhah, panic panic. Och så sattes allt igång. Jajamensan, samma hjulspår. Den där paniktankebanan måste vara som en motorväg i huvudet på mig.
Ja jag skriver på det här sarkastiskt dramatiska löjliga sättet för att jag är så TRÖTT på mina fåniga panikattacker. Lämna mig ifred ångestspöke!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag är också trött på skiten, hur blir man av med det egentligen?

2011-01-01 @ 23:59:07
URL: http://attlevamedfobi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0