Återhämtningsdag


Hahaha, den här hade jag inte sett innan!
Titta tills du förstått vad som är grejen med bilden ;)

Idag har jag varit i kyrkan typ hela dagen, snackade massa efter gudstjänsten om baklängesbudskap i låtar, dubbla budskap med grejer (tex i bilder/filmer) och hur hjärnan kan luras. Det var intressant. Vi var ett gäng som stannade kvar i kyrkan efteråt och hade trevligt. Nu på kvällen har jag bara tagit det lugnt, spelat the sims 3 haha, bra avslappning att fly till någon annans liv, som man kan kontrollera :) Så idag är inte anledningen till att jag inte har uppdaterat att jag varit deppig utan att jag varit upptagen. Gillar den anledningen bättre måste jag erkänna. Men det är fortfarande en hel del som jag borde ha gjort som jag inte orkat med, det ligger i bakhuvudet och gnager vilket stressar mig och ger mig en deppig rynka i pannan.
I morgon blir en "tung" dag, inte bara fysiskt för att vi ska bära massa flyttgrejer utan mentalt tung också. Antagligen (fortfarande osäkert = jobbigt) så kommer jag bli sambo med min pojkvän för ett tag framöver med start i morgon (fast det är ju två till i lägenheten)! Får väl se hur det går. Hoppas det inte slutar med att vi slår ihjäl varandra eller något bara. Ni kan ju allid få hjälpa mig genom att hålla tummarna? ;) (moahaha, ni kommer inte kunna göra någonting under den tid min pojkvän bor här eftersom era tummar är ockuperade då - just kidding).

Hoppas ni har haft en skön lördag! För mig är lördagar en paus i vardagen, när jag känner att jag faktiskt kan släppa en del av den där stressen som annars ligger som ett tungt ok över mig. Man behöver en sådan dag i veckan, en återhämtningsdag.


Allt kanske inte är som det först ser ut att vara ;) Kolla en gång till.
Låt dig inte luras av första intryck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0