blir så rörd


Det är så många runtomkring mig som vill hjälpa mig och som ställler upp. Det gör mig så otroligt rörd. Jag kan inte beskriva hur tacksam jag är för den hjälpen de erbjuder mig. Det känns så bra att veta att man har folk som bryr sig, och som hjälper mig när jag inte har någon ork kvar.
För ett tag sedan så var det en bekant på facebook som skrev till mig och ville veta vad den sjukdom jag har hette (atipiskt dermatit) så att hon kunde fråga några läkare i hennes bekantskapskrets vad man kunde göra åt det. Varför? Hon har ingen anledning att bry sig om mig, egentligen, men ändå gjorde hon det. Sådant får mig att bli så otroligt glad, när folk tar sig tid att bry sigom sina medmänniskor.



Kommentarer
Postat av: all of me - Arnela

ja precis :)

jag tar det lugnt nu! ;)

2011-01-05 @ 15:53:45
URL: http://photograaphs.blogg.se/
Postat av: Molly Bergström

Oj! :( Ja, mina fobier begränsar verkligen mitt liv total! Tänkte skriva ett inlägg om det snart faktiskt! :)

2011-01-05 @ 15:56:04
URL: http://mooollys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0