Ångestsyndromssällskapet

Jag tänkte bara tipsa om den här sidan. Den är bra både för folk som lider av ångest och för folk som känner någon som lider av det. Den skapar förståelse och för mig var det som en ögonöppnare när jag hittade den här sidan - "wow, jag är faktiskt inte ensam!" var min första tanke. Och jag hittade så otroligt mycket som jag kände igen mig i. Jag tror jag ska lägga upp några saker som jag hittade på en av ångestsyndromssällskapets underhemsidor (eller vad man nu säger :D).

För er som är nyfikna eller lider av ångest, kika in på hemsidan här:

http://www.angest.se/riks/



Kommentarer
Postat av: anonym

Vad hittar du på sötnos? =)

2011-01-03 @ 17:12:19
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Josefin

Hej, Hamnade på din blogg av en slump. Jag har en kompis som har precis samma ångest och fobier som du har! Så du är verkligen inte ensam.

Själv har jag haft liknande, men var dödsångest och panikångest. Tog mig ur det själv.. efter 4 års helvete. Hoppas du har en bra dag idag!

Varma Kramar / Josefin

2011-01-06 @ 11:18:16
Postat av: Alicia

Hejsan Josefin! Vad trevligt att du råkade titta inpå min blogg :D du kan ju visa den för din kompis som har det som jag? Det kanske kan vara till lite hjälp för henne? :)

oj, vad duktigt att du fixade att ta dig ur det helt själv, det kan inte ha varit lätt. Men fy vad skönt det måste kännas när man klarat det! Bra jobbat ^^

Jodå, en bra dag ska jag nog kunna ha ^^ kram!

2011-01-06 @ 13:04:41
URL: http://attlevamedoro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0