orolig mage = orolig mig


Jag har gått på toa och skitit två gånger idag (intresseklubben antecknar hehe), och genast blir jag orolig och tror att det är magsjuka. Känner mig sådär tom men samtidigt full i magen, otäckt, obehagligt och fy jag tycker inte om det alls. Vet med min logiska hjärnhalva att det här inte är någonting speciellt, att det bara är jag som hetsar upp mig, men vad hjälper det - jag är lika orolig ändå.

Nu hade jag annat att tänka på en stund - min pojkväns syrra ska gifta sig och skickade ut ett mejl med uppdateringar kring bröllopet (åh vad jag längtar, har aldrig varit på bröllop!) - så nu har oron faktiskt gått över, bara något litet kvar som ligger och gnager i bakhuvudet, men det låtsas jag inte om.


Kommentarer
Postat av: A Meths

Jobbigt läge vännen!

Håll ut iallafall så ska du se att det släpper sen =)

Och gud så mysigt med bröllop!

Jag har varit på ett bröllop när jag var typ4 och då var jag tärna, det var as tråkigt tyckte jag då, för jag var tvungen att sitta still haha

2011-02-06 @ 16:51:53
URL: http://meths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0