nu har han åkt. neeeeej


Neeeeeeeeej. Nu är han borta. NU har min pojkvän precis åkt! Och jag bara gråter och gråter och gråter. Ångest. Hjälp.
Jag vågade knappt ta av mig jackan då jag kom in i lägenheten - ifall jag skulle få sån panik att jag bara ville springa ut (det är svinkallt ute). Nu sitter jag härensam i lägenheten. Rädd, gråtande och ensam.
Det är två timmar tills jag ska åka härifrån, då ska jag till psykologen. VAD ska jag göra i TVÅ timmar? I vanliga fall (dvs när jag inte är ensam) är det inga som helst problem att fördriva tiden - då brukar jag undra vart de där två timmarna försvann - men nu. Usch. Två timmar som sniglar sig fram med paniken lurande runt hörnet. Känner mig helt yr (vilket får mig att bli rädd...).
Två till tre veckor ska han vara hemma och jobba. Hur jag ska överleva de här veckorna och komma ut någorlunda frisk och hel på andra sidan, ja det återstår att se...

Usch. Det är så tyst nu att jag får ont i öronen.



Kommentarer
Postat av: A Meths

Sötnos, du är så underbar, du fixar det där.

Se det som din träning, klarar du det så klarar du allt och jag vet att du fixar det, även om det är jobbigt och svårt, men du fixar det!



Jag är så glad att du fortfarande tittar in hos mig, och skriver ett par rader, du räddar mina dagar faktiskt.

Du är så fantastisk! stå på dig, kämpa dig upp, jag tror på dig

2011-02-24 @ 13:55:08
URL: http://meths.blogg.se/
Postat av: Linnea - Livet som hobbyfotograf

okey men är det en fotokurs du går?

Ok så det ska vara ett reportagefoto alltså, men det är ju inte så svårt det är ju typ bara att gå in på ica och ta kort på en som jobbar där i smyg eller nåt! :)

Säg till om du behöver några andra idéer till något, inte för att jag är någon expert men lite hjälp kanske jag kan vara iallafall!



2011-02-24 @ 14:02:03
URL: http://linneamarksell.blogg.se/
Postat av: Evelina

Nej jag kommer inte ihåg riktigt, men jag blev jagad har jag för mig :)

Tack så mycket !!

2011-02-24 @ 18:48:12
URL: http://evelinandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0