kliar kliar kliar kliar kliar kliar kliar kliar kliar kliar


Vet inte riktigt hur mycket det hjälper att sitta och tänka på att det kliar och skriva om det men: Jag tror jag ska explodera!! Vet inte vart jag ska ta vägen. Det kliar så otroligt mycket, särskilt på två ställen på ryggen (undrar vad de har satt på där - kanske visar sig att det faktikt finns något jag inte riktigt tål)! Det värsta är att jag får *biter ihop* inte *biter hårdare* klia! Gaaaah....

Sliter snart av mig den här tejpen o kliar i alla fall! :O


Kommentarer
Postat av: safira sheikh-en av malmös största bloggar

Läs min blogg, så ar du något annat att tänka på än att de kliar!

2011-02-04 @ 17:11:37
URL: http://smekizz.blogg.se/
Postat av: A Meths

INTE KLIA!!!! då kan resultaten bli fel!

men som du säger det kanske är något ändå, har du koll på vad de testade emot?

2011-02-04 @ 22:19:20
URL: http://meths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0