en prickig sömntuta


Tror ni inte att jag lyckades försova mig i morse när ja skulle upp för att gå till sjukhuset!? Jag kände mig så värdelöst dålig så det är inte sant. Var så sur på mig själv för att jag alltid lyckas göra såhär. Jag hade tydligen stängt av väckarklockan utan att höra att den ringt, för den låg i min säng och inte på nattduksbordet där jag la den. Jippie. Vaknade alltså klockan elva och fick vääärldens ångest, jag är s ä m s  t, var det enda jag kunde tänka.
Men jag ringde till sjukhuset och de sa att jag skulle åka upp till dem på en gång. So I did och slapp betala bötern, och nu sitter jag här med tejp och nummer och runda lappar på ryggen trots allt.
Och det kliar!! Tänk er att alla de här 31 prickarna hon satt på min rygg skulle vara myggbett, det ni, då förstår ni kasnke.
Får väl hoppas på att det är någon liten obetydlig grej som är lätt att undvika som jag inte tål - men hur ofta har man sån tur? Men någon måste ju ha den turen så man vet aldrig ;)

Nu ska jag städa! Uwwh, gillar inte rengöringsmedel (pga eksemet och fobin. 1 det irriterar huden, 2. jag tror att om jag råkar få rengöringsmedlet på fingrarna och sedan råkar få in det i munnen så spyr jag).

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

SV: superkul att du är med och tävlar i dagens blogg! :D Har två nya tävlingar uppe nu var gärna med :)

2011-02-04 @ 14:55:38
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

så kul att du är med och tävlar i dagens blogg :D nu har jag en tävling där du kan vinna ett tandsmycke :D

2011-02-04 @ 15:00:40
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: A Meths

Du kom iväg iallafall, och fick göra testet, det som räknas =)



Svar: städa är inte alls kul, usch...

Haha hade inte förvånat mig om jag skrivit så, jag har ju svaga drag av dyslexi och ser inte alls mina egna stavfel, eller andras haha..



Och det är galet det där med allergier och skit, ibland undrar man om läkarna är dumma överallt och inte bara i huvudet!

2011-02-04 @ 15:53:46
URL: http://meths.blogg.se/
Postat av: Matilda

Tänk på hur rent det blir av rengöringsmedel :) Där är vi faktiskt olika, jag älskar att städa och se hur rent allt blir.

2011-02-04 @ 20:00:09
URL: http://attlevamedfobi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0