coolt sammanträffande!


Wow. Jag fick ett mejl från mamma med en ganska cool sak. Märkligt sammanträffande liksom. Jorden kanske går under i år? Oh noo, eller oh yes då kanske jag slipper spy någon gång mer i hela mitt liv! Ehm... Men det är nog bäst att ni passar på att göra allt roligt ni kan tänka er det här året.
Om jag visste att jorden skulle gå under i år skulle jag ta massa lån och sedan dra på jorden-runt-resa :D


Kolla in det här:

I år får vi fyra märkliga datum: 1/1/11, 11/1/11, 1/11/11 och 11/11/11.
Något annat märkligt är vad som händer om du gör det här: lägg ihop de sista två siffrorna i ditt födelseår, t. ex 1943 =43 + vad du fyller i år, så ska du få se...


Visst är det häftigt?
:D




Ps. Varför jag inte skrivit så mycket på senaste tiden är för att jag är upptagen med min kurs och att drömma mig bort härifrån (försöker fly från allt som på något sätt kan kännas som ett måste eller borde eftersom de skapar sån ångest för mig). Jag vill resa! Sitter och söker på massa sista-minuten-resor och allt möjligt. Vill till solen, värmen, avslappningen, ett avbrott i min just nu ganska så gråa vardag.
Nu ska jag fixa mat, åka och köpa en bra bok och förhoppningsvis åka vidare till polishuset och skaffa ett pass, annars kan det bli väldigt svårt att resa!
Hoppas att era vardagar är fyllda med färgsprakande fyrverkerier och spännande upplevelser... fast kanske kan skippa fyrverkerierna (då skulle man ju aldrig få sova!). Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0