äckel på andra sidan gatan


Uwwh! Jag dör. Hoppas inte personen jag ska skriva om just nu läser min blogg. Eller det kanske skulle vara bra, då vet han vad jag tycker.
Jag satt här vid datorn, precis hemkommen från träningen, och kollar ut genom fönstret. Vad får jag se? En gubbe som står och stirrar på mig i fönstret mitt emot! Jag försökte få det att se ut som jag satt och kollade ner i datorn samtidigt som jag sneglade upp för att ta reda på om jag verkligen sett rät. Tror ni inte att han VINKAR till mig!? Och ja, det var flirtig vinkning, inte ens jag kunde ta miste på det. Det här gör mig ganska oroad eftersom jag brukar byta om i mitt lilla rum (man ser in i hela rummet eftersom fönstret nästan är lika stort som rummet haha) - och när man byter om så kan jag tala om för er att man står där naken. Klart att jag har tänkt på risken att någon faktiskt skulle kunna se in, men jag har inte brytt mig (orkar liksom inte dra ner persiennerna varje gång jag ska byta om). Så länge jag inte vet att någon ser mig så är det liksom lugn, då kan jag tänka att ingen någonsin råkat titta in i mitt rum under de ögonblick jag byter om. Men NU, när jag VET att någon med högsta sannolikhet tittat in, uwwwh, ja då blir det en annan sak. Äckligt är vad det blir. Den där vinken, usch! Kan vinkar vara olagliga? Om det är en vink om något perverst?
Okej, nu övertolkar jag kanske. Tänk om han bara ville vara trevlig och vinka "ha en trevlig söndag" till mig. Who knows... fast det var inte riktigt så det såg ut med det stora flinet han sliskigt visade upp.
Nu får jag bilden av hur han sitter där beredd med sin kikare, vågar inte ens peta i näsan höhö - för tänk om han har värsta kameran på kikaren.
Jag sprang genast skrikande till de andra tjejerna och berättade om incidenten. Nu får vi allt passa oss! ;)

Fast vem vet. Jag får lite dåligt samveta för att jag kallar honom "äckel på andra sidan gatan", han kanske faktiskt är världens snällaste och oskyldigaste kille. Men ändå, det vet jag ju inte och så nu får jag passa mig när jag byter om...ifall han inte skulle vara världens snällaste oskyldigaste kille liksom.


Kommentarer
Postat av: Marika

SV:Grenarna ser du på bilden=) Satte dom bland tulpanerna..Nää fyyy så jobbigt! jag hade dött,haha! Ang att stå i kö sa min psykolog att det är så vanligt att var tredje person tycker det är jätte jobbigt att stå i en mat kö..Så man e inte ensam när man står där...

2011-02-27 @ 14:39:33
URL: http://marika79.blogg.se/
Postat av: Matilda

Haha usch... Jag har en tant mittemot och hon brukar dra ner persiennerna så fort jag har besök eller liknande, haha.

2011-02-27 @ 15:13:00
URL: http://attlevamedfobi.blogg.se/
Postat av: A Meths

men usch! jag skulle tycka att det är obehagligt och lite äckligt.

Så du är inte ensam, men ja, han kan säkert vara snäll men det är fortfarande inte okej att vinka eller titta så noga.

Usch.



Svar: Den var ganska god, men lite söt var den, men jag åt bara 8 biter, vilket var 8 bitar för mycket men i allafall.

Min sötnos är nog redan smittad av mig haha, fast det är klart det slår extra hårt på han som ligger nu med nästan 40 graders feber. Sötnosen då. men det blir nog bra snart:) Kram på dig.

2011-02-27 @ 15:50:10
URL: http://meths.blogg.se/
Postat av: Josefine

Men usch, sånt är läskigt..Som tur är slipper jag sånt eftersom mitt fönster är mot skogen :) Du får väl börja dra ner persiennerna :P Svar: Jag hittade henne via internet :) Hihi tack :)

2011-02-27 @ 17:43:02
URL: http://josseskriver.blogg.se/
Postat av: joanna- Att leva med Aspergers syndrom!





svar: Jätte kul att du ville vara med i dagens blogg en vinnare är nu uttagen så går in och kolla om det är du, om det inte är det så passa på att anmäla dig till morgondagens tävling och ha en chans till:)

kram



2011-02-28 @ 15:09:49
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/
Postat av: Beatrice Reimertz

sv: Ja eller hur! :D

2011-02-28 @ 17:50:57
URL: http://bissy.blogg.se/
Postat av: Josefine

Sv: Haha, ja Solsidan äger!Stackars Alex :P Nej, det är inte Matilda fast jag har säkert likheter med henne också :) Det är en annan tjej :D

2011-02-28 @ 19:28:49
URL: http://josseskriver.blogg.se/
Postat av: jossi

Hej!

Såg att du också lever med emetofobi.. känns skönt att inte vara ensam. Får du någon behandlign för det?



Kämpa på!

2011-02-28 @ 21:32:51
URL: http://jccs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0