kaos

Nu mår jag verkligen inte bra alls. Allt i mitt liv är kaos, kanske mer kaos än det någon gång varit, på alla möjliga vis.
Jag är verkligen nära på att åka in till akuten, jag ringde dit och hon jag pratade med tyckte att jag skulle åka in. Det är mitt hjärta, det slår som hej kom och hjälp mig och har egentligen gjort hela veckan, jag kan inte ignorera det längre. Snabbt, långsamt, normalt, oregelbundet, hit, dit, upp, ner. Kaos.
I morgon blir det väldigt impulsivt till att åka uppåt landet för att få antibiotika intravenöst. Har jag borrelia i hjärtat så är det tydligen väldigt brottom! Inte en dag får gå förlorad...
Kaos.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Oj..Jag tänker på dig! KRAM

2011-12-19 @ 11:59:30
URL: http://josseskriver.blogg.se/
Postat av: lite psycho

usch då det låter inget vidare. åk in till akuten tycker jag. bättre att åka en gång för mycket. krya på dig!! kram

2011-12-19 @ 12:36:26
URL: http://litepsycho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0